18 de Janeiro de 2023
À Moda do Fim - candidaturas abertas

Chegou a segunda edição do evento de moda que te prepara para desconstruir todas as promessas de excelência, ao mesmo tempo que sobe a fasquia para condizer com o tão aguardado fim do mundo. Um encontro para conhecer as propostas de moda mais inesperadas, mais sustentáveis e mais jovens.

Se és designer de moda e ainda não tiveste o teu momento, se tens os teus trabalhos guardados no armário à espera de desfilar há demasiado tempo - chegou a hora!

O prazo é apertado, não deixes passar!!

Envia uma carta de motivação e um portfolio/ sketch's dos teus trabalhos/ideias para geral@projetomola.com até 3 de fevereiro.

O desfile está marcado para 15 de abril, na tenda incrível do Zirkus Mond, em Lisboa.
Mais info sobre o evento em breve.

Consulta o regulamento completo para as candidaturas

🌪 Vemo-nos no FIM DO MUNDO! 🌪

Projeto MOLA

**ENG**

Its time for the second edition of the fashion event that prepares you to deconstruct all promises of excellence, while raising the bar to match the long-awaited end of the world. A meeting to discover the most unexpected, sustainable and young fashion styles.

If you're a fashion designer and you still haven't had your moment, if you have your work stored in the closet waiting to be shown for too long - the time has come!

The deadline is tight, don't miss it!!

Send a MOTIVATION LETTER and a PORTFOLIO/SKETCH'S of your work/ideas to geral@projetomola.com

UNTIL FEBRUARY 3

The fashion show is scheduled for the 15th of APRIL, in the incredible tent of Zirkus Mond, in Lisbon. More info about the event coming soon.

Check the complete regulation for applications, in our linktree (link in bio).

🌪 See you at the END OF THE WORLD! 🌪

Art work by oh.lapeste